Caixa Popular

Logo ruralvía

 Valenciano
Buscador
Mapa Web

Atenció al client


Si desitges presentar una Queixa o Reclamació, en acompliment de la normativa legal vigent, deuràs dirigir-la per escrit al Departament d'Atenció al Client de Caixa Popular o al Defensor del Client de la Unió Nacional de Cooperatives de Crèdit.

La presentació de les queixes i reclamacions podrà efectuar-se personalment o per mitjà de representació degudament acreditada, en suport paper o per mitjans informàtics, electrònics o telemàtics, sempre que estos permeten la lectura, impressió i conservació dels documents i en estos casos s'ajusten a les exigències previstes en la Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica.

La Reclamació o Queixa, per a poder ser admesa a tràmit per qualsevol dels dos Servicis, haurà de contindre:
 

  • Nom, cognoms i domicili de l'interessat/da i, si és procedent, de la persona que el/la represente, degudament acreditada; número del document nacional d'identitat per a les persones físiques i dades referides a registre públic per a les jurídiques.
  • Motiu de la reclamació, amb especificació clara de les qüestions sobre les que es sol•licita un pronunciament.
  • Contra qui es dirigix la reclamació fent expressa menció a l'Oficina o Oficines, Departament o Servici on s'hagueren produït els fets objecte de la Reclamació.
  • Que el reclamant no té coneixement que la matèria objecte de la reclamació està sent substanciada a través d'un procediment administratiu, arbitral o judicial.
  • Lloc, data i signatura. 

     

A la reclamació s'acompanyarà la prova documental que estiga en poder del Reclamant i en la que es fonamenta la seua reclamació.

Les adreces d'estos Servicis són:

DEPARTAMENT D'ATENCIÓ AL CLIENT
CAIXA POPULAR - Caixa Rural S. Coop. de Crèdit V.
VALÈNCIA PARC TECNOLÒGIC
Av. Juan de la Cierva, 9
46980 Paterna (VALÈNCIA)
e-mail: Atencion-al-Cliente-de-CaixaPopular@cajarural.com

DEFENSOR DEL CLIENTE EN DETERMINADAS
SOCIEDADES COOPERATIVAS DE CRÉDITO
Paseo de la Castellana, 21, 5º
28046 MADRID
e-mail: defensor.cliente@argaliabogados.com

Si no obté contestació per par del Departament d'Atenció al Client de Caixa Popular en el plaç de dos mesos o la solució oferida no li resultara satisfactòria, el client podrà plantejar les seues queixes i reclamacions, segons corresponga, davant:  

  • El Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya, Alcalá, 48 - 28014 Madrid, tfnº 901 545 400, o través de la seua oficina virtual: www.bde.es
  • L'Oficina d'Atenció a l'Inversor de la Comissió Nacional del Mercat de Valors, Edison, 4 - 28006 Madrid, tfnº 902 149 200, o través de la seua pàgina WEB: www.cnmv.es
  •  El Servei de Reclamacions de la Direcció general d'Assegurances i Fons de Pensions, Pº de la Castellana, 44 - 28046 Madrid, o a través de la seua oficina virtual: www.sededgsfp.gob.es/sedeelectronica/reclamaciones
  • El Servici de Resolució de Litigis derivats de compravenda o prestacions de servici en línia  a través de la seua web: Online Dispute Resolution-ODR 

Els Reglaments que regulen estos Servicis estan també a disposició de tots els Clients a les Oficines de la nostra entitat.


Reglament del Departament de Atenció al Client

Reglament del Defensor del Cliente de la UNACC

Transparència y Protecció al Client

Documentació

Reclamació i Queixa Persona Física Emplenament electrònic

Reclamació i Queixa Persona Jurídica Emplenament electrònic

Reclamació i Queixa Persona Física i Jurídiques Emplenament manuscrit

Formulari per a la presentació de reclamacions- queixes davant la CNMV

Reclamació i queixa emplenament manuscrit Direcció general d'Assegurances i Fons de Pensions

INFORMACION PER A CLIENTS

En virtut de l'establit en el Reial decret llei 1/2017 de 20 de gener de mesures urgents de protecció de consumidors en matèria de clàusules solc, s'informa als Clients que Caixa Popular-Caixa Rural Coop. de Crèdit V , ha creat un Servei de Reclamacions de clausula sòl per a atendre les reclamacions que els Clients formulen per aquest concepte i sota l'empara de l'establit en el Reial decret Llei.

Per a açò, Caixa Popular-Caixa Rural Coop. de Crèdit V posa a la disposició dels seus Clients l'imprès de Sol·licitud d'anàlisi de l'aplicació del RDL 1/2017.
D'aquesta manera, els Clients que vulguen presentar aquesta sol·licitud d'anàlisi han de dirigir-la a:

Servici de Reclamacions de clausula sòl de CaixaPopular

Bé per e-mail : clausula_suelo@caixapopular.es

Ben per Correu postal: Avinguda Juan de la Cierva numere 9 46980 Paterna València.

Una vegada rebuda la sol·licitud per aquest Servei, Caixa Popular disposarà d'un termini de 3 mesos per a atendre i resoldre la sol·licitud presentada pel Client, havent de complir a més amb la normativa de transparència i protecció del Client de Serveis Financers (Ordre EHA/2899/2011, de 28 d'octubre, de transparència i protecció del client de serveis bancaris i Ordre RESSÒ/734/2004, d'11 de març, sobre els departaments i serveis d'atenció al client i el defensor del client de les entitats financeres).

Una vegada Caixa Popular emeta la corresponent contestació i li la remeta al Client, aquest disposa d'un termini de 15 dies per a contestar a Caixa Popular sobre si accepta el resultat de la contestació.

Documente Sol·licitud d'anàlisi de l'aplicació del RDL 1-2017