Caixa Popular

Logo ruralvía

 Español
Buscador
Mapa Web

Asindown i el Club de Primeras Marcas, inauguren l'exposició “Slow I-motion” en El Museu de les Ciències18/12/2018

 Els protagonistes de les imatges són usuaris d’Asindown i treballadors de les 23 empreses del Club de Primeras Marcas.

La Fundació Asindown, al costat del Club de Marketing del Mediterráneo, ha inaugurat en el Museu de les Ciències, Slow I-motion, una exposició fotogràfica que el seu objectiu és plasmar mitjançant una sèrie d'imatges els valors de la inclusió laboral, unint els valors de les grans marques de la nostra Comunitat i els de les persones amb Síndrome de down.

Un dels objectius del Club de Primeras Marcas del Club de Marketing del Mediterráneo és treballar la Responsabilitat Social. "Totes aquestes grans marques deuen molt a la societat, i a través d'aquesta acció hem volgut donar visibilitat a un col·lectiu com és el de les persones amb Síndrome de Down que mereix tota la nostra atenció, la nostra col·laboració, suport i respecte" ha afirmat Juan Manuel Baixauli, President del Club de Marketing del Mediterráneo.

"Vint-i-tres grans marques valencianes; Bodegas Vicente Gandía, Dacsa, Chov, Grupo Gheisa, Consum; Caixa Popular, Fartons Polo, Zumex, Gabol, Velarte, Ribera Salud, Vayoil Textil; MyWigo, SH Hoteles, Delikia, Pinturas Isaval, Nunsys, Grupo Sorolla, Fermax, Dormitienda, Royo Group, Sesderma, Valencia C.F., aporten a l'economia valenciana gairebé 30.000 ocupacions directes i una actuació de 4.000 milions d'euros. "A partir de hui comencem a construir el nostre compte de resultats social " ha assegurat Baixauli.

Amb la intenció de situar a l'espectador en el cos d'una persona amb Síndrome de Down "Slow I-motion" convida a l'espectador a sentir les emocions lentes. "La lentitud és una capacitat que els usuaris d’Asindown posseeixen i que provoca el mateix efecte en els qui els envolten" ha explicat Manuel Campos, Gerent d’Asindown. "Els nostres usuaris generen aquest valor en el seu entorn, aconseguint ser part d'un cercle virtuós". Així, el Gerent de la Fundació convidava a totes les empreses valencianes a "provar el valor d’Asindown" a través de la inclusió laboral, futures col·laboracions i creació de nous projectes que donen visibilitat a la Síndrome de Down i a la discapacitat intel·lectual.

Enrique Vidal, director de la Ciutat de les Arts i les Ciències, se sumava també a aquesta "obra social en construcció per retornar a la ciutat de València tot el que ens ha donat en els últims anys". Així mateix, ha ofert el suport de la Ciutat de les Arts i les Ciències per seguir treballant en pro d'una societat més inclusiva.

Sobre Slow I-motion

Exposició fotogràfica itinerant que mostra els valors del Club de Primeras Marcas junts amb els valors d’Asindown, uns valors que se centren sobretot en el benestar de les persones, en la cerca de la felicitat, gaudir de la vida des de la calma, valors que neixen des del cor i per tant amb emoció.

Les fotografies han estat realitzades per Juan Carlos Francesc, fotògraf valencià que ha treballat de manera benèfica per a aquest projecte, plasmant en les 23 fotografies la seua emoció i vincle a la Síndrome de Down. L'estructura de l'exposició que simbolitza la construcció d'una nova societat fundada en valors conscients ha estat creada per l'arquitecte Alejandro Konrad, professional que també ha col·laborat benèficament en el projecte, convertint-ho en una experiència sensorial capaç de fer-te sentir les emocions vibrant a través de tots els sentits.

Sobre Fundació Asindown

Asindown és una entitat fundada l'any 1989 per famílies amb fills amb Síndrome de Down, declarada d'utilitat pública i que el seu objectiu general és el de facilitar i promoure quants mitjans siguen necessaris per a aconseguir el desenvolupament integral de les persones amb Síndrome de Down i afavorir la seua plena inserció sociolaboral, familiar i educativa com a membres actius de la societat.

La fundació busca mitjançant accions concretes ser capaç de promoure una consciència positiva i de responsabilitat en la societat, per poder millorar la qualitat de vida de les persones amb Síndrome de Down. Des d'aquesta entitat es duen a terme estratègies i projectes dirigits a afavorir i promoure la dignitat i els drets de les persones amb diversitat funcional.

Caixa Popular - Desembre 2018