Caixa Popular

Logo Banca Internet

 Español
Buscador

ESIC Business & Marketing School i Caixa Popular s'uneixen per desenvolupar un Case Hackathon25/09/2019

El 26 de setembre, el campus de la Comunitat Valenciana d’ESIC Business & Marketing School i Caixa Popular revolucionaran, amb el Case Hackathon, les expectatives de tots els participants. Distribuïts en grups de 4 a 5 persones, cada una disposa d’un total de 4 hores per a liderar, amb la seua proposta innovadora, el procés de transformació digital i la millora de l’user experience (experiència d’usuari) de Caixa Popular.

L’objectiu? Descobrir com serà el client del futur, fins on arribarà el mercat en línia en la banca i saber si continuarà servint el sistema bancari actual en un futur pròxim. Un repte amb solucions infinites dissenyades per joves que seran valorades per un jurat expert encarregat de determinar els dos guanyadors, que rebran, en primer lloc, un premi de 1.800 € en formació i, en segon lloc, un premi de 500 € en formació.

“El que busquem fer des d’ESIC és portar la realitat empresarial a l’aula perquè l’alumne s’enfronte als problemes reals que haurà de resoldre quan isca al món laboral. Volem transmetre el coneixement per mitjà de la praxi empresarial”, assenyala María Guijarro, subdirectora corporativa d’investigació en l’ESIC Business & Marketing School i directora de l’IMAT, Simposi Internacional d’Innovació Aplicada. “En aquest tipus d’esdeveniments, guanyen tres: l’alumne, l’empresa i ESIC”, afig.

“La innovació i la cerca permanent d’idees noves és el senyal d’identitat de Caixa Popular. El Case Hackathon és un mètode atrevit i perfecte per a avançar-nos a les necessitats i a les expectatives dels joves i oferir-los una experiència millor”, indica Juan Gallur, director de Banca Empresa de Caixa Popular.

Els coaches (entrenadors) també seran una part fonamental de l’exercici, per a orientar els participants en els projectes, sempre treballant amb exigència, diversió i sobre les habilitats personals de cada un dels integrants dels grups. El rigor, la col·laboració i la creativitat també són elements clau per a assolir l’èxit en el desenvolupament de la solució d’un cas real com el que proposen ESIC Comunitat Valenciana i Caixa Popular.

Caixa Popular - Setembre 2019