Caixa Popular

Logo ruralvía

 Valenciano
Buscador
Mapa Web

La nova campanya de Caixa Popular convertix l'emoció en l'eix principal de la relació amb els seus clients 16/05/2018

Després de més de quaranta anys guiant-se per els seus valors ha arribat el moment de compartir-los en la seua comunicació.

La campanya de comunicació que apareix estos dies en diversos mitjans (televisió, premsa, ràdio, exterior, internet,…) ho fa sota el missatge: "La banca que et toca".

Per valenciania, per proximitat, per cultura i, sobretot, per compartir els mateixos valors, Caixa Popular vol ser l'entitat financera de referència per a totes les persones de la Comunitat Valenciana, posant el focus sobre la imatge de la dona, atorgant-li el protagonisme que des de l'entitat consideren que mereix.

La campanya posa l'èmfasi en el to emocional basant-se en una realitat incontestable, ja que la gran diferència entre Caixa Popular i la resta d'entitats financeres es troba en la relació humana i de confiança que s'establix entre els clients i els socis de treball que els atenen.

"Ha sigut un llarg camí de quatre dècades –assenyala el seu Director General Rosendo Ortí–, però ara mateix ens trobem que som la primera entitat genuïnament valenciana per actius que ha superat els anys de crisis, i en conseqüència voldríem ser també la primera opció en la ment de qualsevol persona, empresa o cooperativa valenciana que vulga obrir un compte o treballar amb una entitat financera".

Òbviament el camí recorregut i la relació existent entre les oficines i els seus clients ha portat a establir uns vincles diferents a la resta d’entitats financeres. Cal destacar que el 79% dels clients de l'entitat recomanen Caixa Popular al seu entorn, segons l'estudi NPS realitzat pel Banc Cooperatiu.

Les polítiques d'obrir oficines mentre la resta del sector les anava tancant, d'integració en el teixit social de pobles i barris, de recolzar a la cultura i l'esport base i autòcton o de col·laborar amb més de 800 associacions valencianes al llarg d'un any han portat a Caixa Popular a ser vista amb molt bons ulls per un ampli sector de la població que valora els vincles emocionals i personals per damunt d'altres consideracions.

Més enllà del terreny emocional, al llarg d'aquests quaranta anys, Caixa Popular s'ha consolidat com una proposta sòlida i moderna. El fet de pertànyer al Grup Caixa Rural, que engloba a multitud de caixes al llarg de tota Espanya li permet accedir a les tecnologies més actuals i tindre el múscul necessari per a acompanyar a qualsevol empresa per tot el món, amb tot el que açò implica.

Per a afrontar els pròxims quaranta anys amb el mateix èxit obtingut fins ara, s'ha començat a reformar les oficines al mateix temps que es creen de noves i s'estan realitzant canvis per a fer que l'experiència dels clients amb l'entitat siga més satisfactòria i, si és possible, més propera i vinculant.

Perquè com subratlla la campanya: "No hem arribat a ser el que som per ambició, sinó per compartir els teus valors".

Pots veure el vídeo al següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=k67IF_WxW1c

Caixa Popular - Maig 2018