Caixa Popular

Logo ruralvía

 Español
Buscador

Tens el teu número de mòbil informat en la teua oficina?

Complint amb la normativa europea PSD2, a partir del 14 de setembre de 2019, reforcem la seguretat en l'accés a ruralvía per a això necessitem conéixer el teu número de telèfon mòbil.

Com accediràs a ruralvía a partir del 14 de setembre?

Datos de Acceso Habituales
DADES D'ACCÉS HABITUALS
  • - Usuari, NIF i contrasenya
  • - o a través de la empremta o reconeixement facial
REFORÇ DE SEGURETAT

A més en el primer accés hauràs d'introduir un codi de validació que rebràs per SMS en el teu telèfon mòbil.*

(*) Aquesta nova fórmula d'accés es repetirà cada 90 dies per a assegurar-nos de la teua identitat.

Refuerzo de Seguridad

Per a això, necessitem el teu número de telèfon mòbil

Acude a tu oficina
Si NO tens el mòbil informat...

Hauràs d'acudir a la teua oficina per a facilitar el teu número de telèfon mòbil abans del 14 setembre i així poder continuar operant en ruralvía.

Acude a tu oficina
Si ja tens el mòbil informat...

Serà a aqueix número de telèfon al qual t'enviarem el codi de validació.
Si desitges consultar-ho podràs fer-ho en:
- Ruralvía Web: Serveis > Dades Personals > Telèfon mòbil
- App mòbil: El meu perfil > Dades de contacte
Si desitges modificar-ho, fes-ho en la teua oficina.