Què és el copagament en l’assegurança de salut?
El copagament en les assegurances de salut és una quantitat econòmica baixa que hauràs de pagar després de fer servir un servei mèdic determinat oferit per l’assegurança (normalment aquest import incrementa el rebut de l’assegurança següent).
Les assegurances de salut oferides per Assegurances RGA poden contractar-se amb copagament o sense.
Com puc posar-me en contacte amb DKV Seguros?
Per telèfon, a través del Centre d’Atenció Telefònica de DKV Seguros, telefonant a qualsevol d’aquests números 902 499 499 | 913 438 596 | 976 506 000; per Internet, en l’adreça: www.dkvseguros.com, o anant a qualsevol de les oficines de DKV Seguros.
Per a quines proves o serveis caldrà autorització?
Caldrà autorització per a les proves diagnòstiques complexes i els tractaments, els trasllats en ambulància, les pròtesis i els implants, les sessions de psicoteràpia, els programes o les revisions mèdiques preventives, i també per als ingressos hospitalaris.
Les consultes de les especialitats mèdiques i quirúrgiques són d’accés lliure en la xarxa DKV de serveis sanitaris que et corresponga, segons la modalitat d’assegurança contractada, per això no cal sol·licitar autorització.
Com sol·licite una autorització?
Per telèfon, en els números 913 438 596 | 902 499 499; per fax (902 499 000); a través de la web de DKV Seguros (www.dkvseguros.com) o en l’oficina de la companyia presentant la targeta i la prescripció facultativa de la prova mèdica.
Què vol dir que el contracte és anual, si es paga mensualment?
La duració del contracte és anual, prorrogable per anys naturals, la qual cosa és compatible amb el pagament mensual de l’aportació. També pots fraccionar-ne el pagament de manera trimestral o semestral.
El fraccionament triat per al pagament no allibera el contractant de l’assegurança de l’obligació de pagar l’aportació anual completa. En cas de devolució o impagament dels rebuts, DKV Seguros pot reclamar l’import de la part de l’aportació anual no satisfeta.
Es pot anar a la consulta del metge l’endemà d’haver contractat l’assegurança?
Sí, des del primer dia en què entra en vigor el contracte, excepte per a aquests serveis, que tenen els períodes següents en què encara no se’n pot gaudir de la cobertura:
Per a les intervencions quirúrgiques i l’hospitalització, 6 mesos, excepte en els casos d’urgència vital o accident.
Per a l’assistència de qualsevol mena de part o cesària serà de 8 mesos.
Per als trasplantaments, 12 mesos.
Es cobreixen les malalties anteriors a la contractació de l’assegurança?
Per la naturalesa del contracte les malalties anteriors no hi estan cobertes, però hi ha la possibilitat de cobrir-les mitjançant el pagament d’un augment del preu en alguns casos, per exemple, asma al·lèrgica.
Es cobreix l’assistència a l’estranger?
Només en cas d’urgència per malaltia o accident, mitjançant una cobertura d’assistència en viatge complementària, es garanteix la prestació de l’assistència mèdica a l’estranger fins un màxim de 180 dies per viatge o desplaçament.