Caixa Popular
Queixes i reclamacions

Caixa Popular
Si desitges presentar una Queixa o Reclamació, en acompliment de la normativa legal vigent, deuràs dirigir-la per escrit al Departament d'Atenció al Client de Caixa Popular o al Defensor del Client de la Unió Nacional de Cooperatives de Crèdit.
La presentació de les queixes i reclamacions podrà efectuar-se personalment o per mitjà de representació degudament acreditada, en suport paper o per mitjans informàtics, electrònics o telemàtics, sempre que estos permeten la lectura, impressió i conservació dels documents i en estos casos s'ajusten a les exigències previstes en la Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica.
La Reclamació o Queixa, per a poder ser admesa a tràmit per qualsevol dels dos Servicis, haurà de contindre:
Nom, cognoms i domicili de l'interessat/da i, si és procedent, de la persona que el/la represente, degudament acreditada; número del document nacional d'identitat per a les persones físiques i dades referides a registre públic per a les jurídiques.
Motiu de la reclamació, amb especificació clara de les qüestions sobre les que es sol•licita un pronunciament.
Contra qui es dirigix la reclamació fent expressa menció a l'Oficina o Oficines, Departament o Servici on s'hagueren produït els fets objecte de la Reclamació.
Que el reclamant no té coneixement que la matèria objecte de la reclamació està sent substanciada a través d'un procediment administratiu, arbitral o judicial.
Lloc, data i signatura.
Cal acompanyar la reclamació amb la prova documental que tinga el reclamant i en què es fonamente la reclamació.
CAIXA POPULAR - Caixa Rural S. Coop. de Crèdit V.
VALÈNCIA PARC TECNOLÒGIC
Av. Juan de la Cierva, 9
46980 Paterna (VALENCIA)
e-mail: atencionalcliente@caixapopular.es
DEFENSOR DEL CLIENTE EN DETERMINADAS
SOCIEDADES COOPERATIVAS DE CRÉDITO
Paseo de la Castellana, núm. 21, piso 5º 28046 MADRID
defensor.cliente@argaliabogados.com
Si la solució oferida no li resulta satisfactòria o haguera transcorregut un termini màxim de dos mesos des de la presentació de l’escrit sense haver rebut resposta, el client pot plantejar les seues queixes i reclamacions, segons corresponga, davant:
El Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya, Alcalá, 48 - 28014 Madrid, tlf. 901 545 400, o a través de la seua oficina virtual: ttps://clientebancario.bde.es
L'Oficina d'Atenció a l'Inversor de la Comissió Nacional del Mercat de Valors, Edison, 4 - 28006 Madrid, tlf. 902 149 200, o a través de la seua pàgina web www.cnmv.es.
El Servei de Reclamacions de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions, Pg. de la Castellana, 44 - 28046 Madrid, o a través de la seua oficina virtual: ww.sededgsfp.gob.es/SedeElectronica/Reclamaciones.
Abans de recórrer a aquests serveis, la normativa exigeix que el client justifique que ha acudit prèviament al servei d'atenció al client.