• Canal Ètic

    Canal Ético

Benvingut al Canal Ètic de Caixa Popular. El nostre Canal Ètic és una via de comunicació, segura i confidencial a través de la qual es pot informar de qualsevol irregularitat o actuació contrària a la llei, al Codi de Conducta i a la resta de la normativa interna del Grup.

Tinga en compte que aquest Canal no és l’adequat per a presentar queixes o reclamacions de clients. Per a fer això, poden dirigir-se al Servici d’Atenció al Client:  atencionalcliente@caixapopular.es

El Canal Ètic forma part del Sistema Intern d’Informació implantant d’acord amb el que es disposa en la Llei 2/2023, del 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció.

Aquesta plataforma li permet fer comunicacions, fins i tot de manera anònima, garantint la protecció dels informants davant possibles represàlies. Vosté té a la seua disposició una “Guia informativa per a persones que facen comunicacions” en què es descriu l’àmbit material i personal a què s’estén el Canal Ètic, així com l’abast de les mesures de protecció que li brinda la normativa vigent. El Sistema Intern d’Informació té també amb una “Política d’Informació d’irregularitats i protecció dels informants” a la seua disposició en https://caixapopular.canaletico-cajarural.com/inicio

Caixa Popular ha designat un responsable del Sistema Intern d’Informació encarregat de la gestió d’aquest Sistema i compta amb https://caixapopular.canaletico-cajarural.com/inicio per a la recepció i la gestió de les comunicacions i informacions rebudes a través del Canal Ètic.

Podran presentar comunicacions a través d’aquest canal, els empleats, agents, consellers, proveïdors o persones que treballen per a o sota la seua supervisió, exempleats, becaris, candidats a llocs de treball, prescriptors o altres col•laboradors.

Per a presentar una comunicació pot fer-ho:

  • Accedint al Canal Ètic a través d’aquest enllaç:

    Accès Canal Ètic

  • Sol•licitant una reunió presencial per correu electrònic dirigit a canaletic@caixapopular.es, indicant el seu número de telèfon, l’adreça electrònica o un altre mitjà pel qual vulga ser contactat.

Sense perjudici de les comunicacions dirigides a través del Canal Ètic de Caixa Popular, els informants també poden presentar comunicacions a l’Autoritat Independent de Protecció de l’Informant.