• AJUDES I DUBTES FREQÜENTS

    Digues què necessites i t'ajudem

    Ayuda y preguntas frecuentes - Chica joven con camiseta amarilla hablando por el móvil con el servicio de ayuda y dudas frecuentes
  • Gris oscuro
  • Ayuda y dudas frecuentes - Incidencia en cajeros

    Incidència en caixers

    Si tens algun problema amb algun dels nostres caixers automàtics, posa't en contacte amb nosaltres mitjançant el telèfon següent i tractarem d'ajudar-te immediatament:

    TELÈFON: 91 334 67 77 | 900 822 672

    HORARI: dilluns a diumenge, 24 h.

  • Ayuda y dudas frecuentes - ¿Has olvidado tu CONTRASEÑA de acceso a ruralvía?

    Has oblidat la CONTRASENYA d'accés a Ruralvía?

    Si no recordes la contrasenya, clica en "Accés a ruralvía". En la part inferior trobaràs un enllaç de "recorda clau". Rebràs la nova contrasenya en uns minuts.

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    TELÈFON: 91 334 67 80 | 900 822 670

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

  • Ayuda y dudas frecuentes - ¿Has perdido o te han robado tu tarjeta y quieres BLOQUEARLA?

    Has perdut o t'han robat la targeta i vols BLOQUEJAR-LA?

    Podràs bloquejar-la de manera fàcil i ràpida accedint tant des del web com des del mòbil a l'operativa de bloqueig de targeta. Una vegada dins de l'operativa, podràs seleccionar el motiu del bloqueig: robatori, pèrdua o substitució per deterioració. En els pròxims dies rebràs una targeta nova.

    - Bloqueig des de l'app mòbil: Les meues targetes > Activa/Bloqueja > Bloqueja

    - Bloqueig des del web: Targetes > Operacions > Bloqueig

     

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    TELÈFON: 91 807 01 62  | 900 822 671

    HORARI: dilluns a diumenge, 24 h.

  • Gris oscuro
  • Més dubtes freqüents:

    Reclamació de càrrecs indeguts en la targeta

      • Mercaderia no rebuda/serveis no prestats: descripció de la mercaderia/servei que es compre amb el màxim detall possible. Cal indicar la data en què s'hauria d'haver rebut, a més d'un justificant de l'intent de resoldre la controvèrsia amb l'establiment.
      • Càrrec duplicat: justificant/tiquet.
      • L'operació s'ha pagat per altres mitjans: justificant del pagament (efectiu, transferència, una altra targeta, factura...)
      • Abonament no rebut: document emés per l'establiment que justifique que correspon l'abonament, l'import i el número de targeta en què cal fer l'abonament.
      • Si el caixer no dispensa l'efectiu, cal adjuntar una còpia del moviment que es vol reclamar.

    Has oblidat la CLAU de SIGNATURA?

    Pots sol·licitar la teua clau de signatura a través de ruralvía:

    • App ruralvía: Els meus ajustos> Clau de signatura> Sol·licitud de clau de signatura
    • Web ruralvía: Serveis > Canvi de claus > Sol·licitud de clau de signatura

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    Has BLOQUEJAT l'USUARI d'accés?

    Si has bloquejat el teu usuari de Ruralvía, pots desbloquejar-lo a través d'un enllaç situat en l'”Accés a ruralvía" clicant en "recorda clau". Una vegada dins tindràs un enllaç que et portarà a desbloquejar l'usuari d'una manera fàcil i senzilla.

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    Has oblidat el PIN de la targeta?

    Et recordem el PIN de la teua targeta. Accedeix amb el teu usuari i contrasenya a Ruralvía tant en web com en mòbil i t'enviarem el PIN de la targeta immediatament per SMS. Tan fàcil com això!

    • App ruralvía: Les meues targetes > Configurar > Sol·licitud / Duplicat PIN
    • Web ruralvía: Targetes > Operacions > Sol·licitud / Duplicat PIN

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h

    Vols apagar la targeta de manera TEMPORAL?

    Si no has d’utilitzar la targeta durant un temps, pots apagar-la de manera temporal fins que ho decidisques. Pots fer-ho tant des del web o el mòbil d'una manera senzilla i fàcil. I quan vulgues, tornes a encendre la targeta.

    • App ruralvía: Les meues targetes > Activa/Bloqueja > Bloqueja
    • Web ruralvía: Targetes > Operacions > Bloqueig temporal

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    Necessites ACTIVAR la targeta?

    Pots activar la targeta nova:

    • App ruralvía: Les meues targetes > Activa/Bloqueja > Activar
    • Web ruralvía: Targetes > Operacions > Activació

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    Vols AJORNAR una compra amb targeta?

    Selecciona la compra que vols ajornar, tria el termini en què vols pagar i FET! Pagaràs les compres en terminis ben còmodes.

    • App ruralvía: Les meues targetes > Operar > Ajornar operació
    • Web ruralvía: Targetes > Compres ajornades > Ajornar compra

     

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    Has perdut o t'han robat la teua targeta i vols BLOQUEJAR-LA?

    Podràs bloquejar-la de manera fàcil i ràpida accedint tant des de la web com des de el mòbil a l'operativa de bloqueig de targeta. Una vegada dins de l'operativa podràs seleccionar el motiu de bloqueig: Robatori, extraviament o substitució per deteriorament. En els pròxims dies rebràs una targeta nova.

    • App ruralvía: Les meues targetes > Activar/Bloquejar > Bloquejar
    • Web ruralvía: Targetes > Operacions > Bloqueig

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    El CAIXER no t'ha donat l'efectiu?

    Les operacions es queden registrades en el caixer, acudeix a la teua oficina habitual i t'informaran sobre aquest tema.

  • T'ajudem?
    T'ajudem?

    Dis-nos en què podem ajudar-te:

    Qui el responsable del tractament de les teues dades? Caixa Popular, C.C.V., en avança Caixa Popular. Amb quina finalitat tractem les teues dades personals? Per a posar-nos en contacte amb tu i atendre les consultes i sol·licituds d'informació que ens remetes a través de formularis habilitats en la nostra pàgina web. Quina és la legitimació per al tractament de les teues dades? La base legal per al tractament de les dades facilitades és el teu consentiment, prestat mitjançant l'enviament dels formularis de consultes i sol·licituds d'informació habilitats en la nostra pàgina web. A quins destinataris es comunicaran les teues dades? No se cediran dades a tercers excepte obligació legal. Quins són els teus drets? Com a titular de les dades, tens dret a accedir, actualitzar, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, dirigint-te a Caixa Popular en l'adreça de correu electrònic dpo_caixapopular@caixapopular.es. Informació Addicional: Pots consultar informació addicional i detallada sobre protecció de dades en la nostra Web, apartat “Protecció de Dades” – POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES USUÀRIES WEB
    Tancar