• AJUDES I DUBTES FREQÜENTS

    Digues què necessites i t'ajudem

    Ayuda y preguntas frecuentes - Chica joven con camiseta amarilla hablando por el móvil con el servicio de ayuda y dudas frecuentes
  • Gris oscuro
  • Ayuda y dudas frecuentes - Incidencia en cajeros

    Incidència en caixers

    Si tens algun problema amb algun dels nostres caixers automàtics, posa't en contacte amb nosaltres mitjançant el telèfon següent i tractarem d'ajudar-te immediatament:

    TELÈFON: 91 334 67 82

    HORARI: dilluns a diumenge, 24 h.

  • Ayuda y dudas frecuentes - ¿Has olvidado tu CONTRASEÑA de acceso a ruralvía?

    Has oblidat la CONTRASENYA d'accés a Ruralvía?

    Si no recordes la contrasenya, clica en "Accés a ruralvía". En la part inferior trobaràs un enllaç de "recorda clau". Rebràs la nova contrasenya en uns minuts.

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    TELÈFON: 91 334 67 80

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

  • Ayuda y dudas frecuentes - ¿Has perdido o te han robado tu tarjeta y quieres BLOQUEARLA?

    Has perdut o t'han robat la targeta i vols BLOQUEJAR-LA?

    Podràs bloquejar-la de manera fàcil i ràpida accedint tant des del web com des del mòbil a l'operativa de bloqueig de targeta. Una vegada dins de l'operativa, podràs seleccionar el motiu del bloqueig: robatori, pèrdua o substitució per deterioració. En els pròxims dies rebràs una targeta nova.

    - Bloqueig des de l'app mòbil: Les meues targetes > Activa/Bloqueja > Bloqueja

    - Bloqueig des del web: Targetes > Operacions > Bloqueig

     

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    TELÈFON: 91 807 01 62

    HORARI: dilluns a diumenge, 24 h.

  • Gris oscuro
  • Més dubtes freqüents:

    Has oblidat la CLAU de SIGNATURA?

    Pots sol·licitar la teua clau de signatura a través de ruralvía:

    • App ruralvía: Els meus ajustos> Clau de signatura> Sol·licitud de clau de signatura
    • Web ruralvía: Serveis > Canvi de claus > Sol·licitud de clau de signatura

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    Has BLOQUEJAT l'USUARI d'accés?

    Si has bloquejat el teu usuari de Ruralvía, pots desbloquejar-lo a través d'un enllaç situat en l'”Accés a ruralvía" clicant en "recorda clau". Una vegada dins tindràs un enllaç que et portarà a desbloquejar l'usuari d'una manera fàcil i senzilla.

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    Has oblidat el PIN de la targeta?

    Et recordem el PIN de la teua targeta. Accedeix amb el teu usuari i contrasenya a Ruralvía tant en web com en mòbil i t'enviarem el PIN de la targeta immediatament per SMS. Tan fàcil com això!

    • App ruralvía: Les meues targetes > Configurar > Sol·licitud / Duplicat PIN
    • Web ruralvía: Targetes > Operacions > Sol·licitud / Duplicat PIN

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h

    Vols apagar la targeta de manera TEMPORAL?

    Si no has d’utilitzar la targeta durant un temps, pots apagar-la de manera temporal fins que ho decidisques. Pots fer-ho tant des del web o el mòbil d'una manera senzilla i fàcil. I quan vulgues, tornes a encendre la targeta.

    • App ruralvía: Les meues targetes > Activa/Bloqueja > Bloqueja
    • Web ruralvía: Targetes > Operacions > Bloqueig temporal

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    Necessites ACTIVAR la targeta?

    Pots activar la targeta nova:

    • App ruralvía: Les meues targetes > Activa/Bloqueja > Activar
    • Web ruralvía: Targetes > Operacions > Activació

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    Vols AJORNAR una compra amb targeta?

    Selecciona la compra que vols ajornar, tria el termini en què vols pagar i FET! Pagaràs les compres en terminis ben còmodes.

    • App ruralvía: Les meues targetes > Operar > Ajornar operació
    • Web ruralvía: Targetes > Compres ajornades > Ajornar compra

     

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    Has perdut o t'han robat la teua targeta i vols BLOQUEJAR-LA?

    Podràs bloquejar-la de manera fàcil i ràpida accedint tant des de la web com des de el mòbil a l'operativa de bloqueig de targeta. Una vegada dins de l'operativa podràs seleccionar el motiu de bloqueig: Robatori, extraviament o substitució per deteriorament. En els pròxims dies rebràs una targeta nova.

    • App ruralvía: Les meues targetes > Activar/Bloquejar > Bloquejar
    • Web ruralvía: Targetes > Operacions > Bloqueig

    Si necessites més ajuda, posa't en contacte amb nosaltres:

    HORARI: dilluns a dissabte, de 8.00 a 22.00 h.

    El CAIXER no t'ha donat l'efectiu?

    Les operacions es queden registrades en el caixer, acudeix a la teua oficina habitual i t'informaran sobre aquest tema.

    Reclamació de càrrecs indeguts en la targeta

    1. Emplena la plantilla Reclamació d'operacions amb targeta
    2. Envia un missatge a RSI.doc.visa@rsi.cajarural.com en què adjuntes la plantilla emplenada, i qualsevol documentació addicional sobre els moviments objecte de reclamació, com per exemple:
      • En cas de frau, cal adjuntar-hi la declaració jurada.
      • Mercaderia no rebuda/serveis no prestats: descripció de la mercaderia/servei que es compre amb el màxim detall possible. Cal indicar la data en què s'hauria d'haver rebut, a més d'un justificant de l'intent de resoldre la controvèrsia amb l'establiment.
      • Càrrec duplicat: justificant/tiquet.
      • L'operació s'ha pagat per altres mitjans: justificant del pagament (efectiu, transferència, una altra targeta, factura...)
      • Abonament no rebut: document emés per l'establiment que justifique que correspon l'abonament, l'import i el número de targeta en què cal fer l'abonament.
      • Si el caixer no dispensa l'efectiu, cal adjuntar una còpia del moviment que es vol reclamar.
  • T'ajudem?
    T'ajudem?

    Dis-nos en què podem ajudar-te:

    Responsable: Caixa Popular. Finalitat: atenció, gestió i tramitació de la seua sol·licitud així com l'enviament de comunicacions comercials de productes i/o serveis comercialitzats pel Responsable. Legitimació: interés legítim i consentiment de l'interessat. Destinataris: No se cediran dades a tercer excepte obligació legal. Drets: Com a titular de les dades, vosté té dret a accedir, actualitzar, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, dirigint-se a Caixa Popular, amb domicili social en Av. Juan de la Cierva, 9. Parc Tecnològic, 46980, Paterna (València), o en l'adreça de correu electrònic Info_Caixa_Popular_caixapopular@cajarural.com, adjuntant còpia del seu DNI.
    Tancar