• Caixa Popular

    Seguretat en Ruralvía

    Novedades - Bosque de pinos con un cielo azul

En Ruralvía som conscients de la necessitat de garantir el trànsit d’informació entre l’entitat i els nostres clients.

Per aquest motiu, disposem de mesures de seguretat que garanteixen la confidencialitat de les comunicacions.

Accés segur

A tot client nou de Ruralvía, Banca Multicanal, se li proporcionen unes claus d’accés (usuari, contrasenya i PIN telefònic), així com una clau de signatura, que cal per a confirmar les seues operacions amb la màxima garantia de seguretat.

  • Número d’usuari: clau personal i intransferible.

  • Document d’identificació: NIF/NIE.

  • Contrasenya: clau generada automàticament pel sistema que el client haurà de modificar la primera vegada que accedisca a Ruralvía. Es recomana no utilitzar contrasenyes trivials o fàcils de deduir.

  • Pin telefònic: cada vegada que un client es pose en contacte amb el Servei Ruralvía Banca Telefònica a través del número de telèfon 91 334 67 80 o 900 822 670 (telèfon gratuït), haurà d’identificar-se amb el seu usuari Ruralvía, el document d’identificació i el PIN telefònic.

  • Clau de signatura:

    • A través de Ruralvía es poden efectuar una gran varietat de transaccions; a l’hora de confirmar les vostres operacions amb la màxima seguretat, haureu d’introduir la clau de signatura que sol·licite el sistema.

    • Determinades operacions que exigisquen un nivell de seguretat més alt, per exemple les transferències, requeriran un sistema de doble autenticació.

    • La primera clau haureu d’introduir-la en la pantalla de confirmació de dades. Una vegada Ruralvía en verifique la validesa, us demanarà que n’introduïu una segona o una clau que us serà enviada al telèfon mòbil.
      Per a qualsevol consulta poseu-vos en contacte amb el servei d’atenció telefònica 91 334 67 80 | 900 822 670 (telèfon gratuït).

Garantia de seguretat

La informació relacionada amb l’accés al vostre compte viatja de manera xifrada utilitzant SSL a 128 bits. Actualment és el sistema més potent de protecció de dades d’un lloc web i està avalat per un certificat emés per Verisign.

La pantalla de Ruralvía pot estar dividida almenys en dues parts; la part superior, que inclou la capçalera, i la part inferior, que és on heu d’introduir les claus d’accés i on posteriorment es presenta la informació oferida pel servei de Banca per Internet.

La part superior no viatja al vostre ordinador utilitzant el protocol SSL, ja que no conté informació confidencial; d’aquesta manera s’obté una velocitat de transferència més alta i que les imatges que s’hi inclouen es puguen guardar en el mateix navegador. La part inferior viatja utilitzant el protocol SSL; per això, tant la informació que se sol·licita per a identificar-vos com la informació relacionada amb els vostres productes financers viatgen de manera segura.

Com podeu comprovar si la pàgina és segura?

En entrar en Ruralvía Banca Multicanal, la primera cosa que heu de verificar per seguretat vostra és:

  • La pàgina d’adreça web és https. Aquesta última “s” indica que us trobeu en una pàgina de confiança per a efectuar les vostres gestions financeres, ja que un servidor segur comença per https i no per http.

  • En les últimes versions dels navegadors, la barra del navegador mostra la icona d’un cadenat i la barra d’adreces està ombrejada en color verd. Això indica que la pàgina està bloquejada contra intents de visualització per part de tercers, fet que us assegura la vostra privacitat.

    Barra de direcciones

Si la barra d’adreces està ombrejada en roig, desconfieu de la pàgina, ja que podria ser fraudulenta.

Si no utilitzeu l’última versió disponible del navegador, és possible que la barra d’adreces no estiga ombrejada.

Com es pot comprovar el certificat de seguretat?

Per a comprovar els certificats de seguretat de la pàgina, cal prémer la icona del cadenat que es mostra en accedir a una zona segura i verificar que la data de caducitat i el domini del certificat són vigents.

Serveis d’alertes

Amb el servei d’ALERTES SMS/MAIL I AVISOS Al MÒBIL de Ruralvía, estareu informats, esteu on esteu i a cada moment, de qualsevol moviment que es produïsca en els vostres comptes o targetes, per a obtindre el màxim control i seguretat en les vostres operacions.

Algunes de les alertes de seguretat que es poden activar són:

Càrrec superior a

Informa dels càrrecs que es produïsquen en el vostre compte amb un import superior a la quantitat que establiu.

Operacions efectuades amb targeta per import superior a

Informa de totes les operacions efectuades amb la targeta que superen l’import que indiqueu.

 

Operacions econòmiques per import superior

Informa de les transferències i dels enviaments de fitxers de Norma 34 AEB que tinguen un import superior al que establiu.

Alerta connexió a la web

Informa cada vegada que us connecteu a Ruralvía.

Si voleu donar-vos d’alta en les alertes SMS o mail, podeu fer-ho directament des de la pestanya “Serveis” de Ruralvía o en la vostra oficina habitual.

I si preferiu rebre notificacions a l’instant en el mòbil, de manera totalment gratuïta, tan sols heu d’activar el servei ”Avisos” directament des de la nostra aplicació de Ruralvía mòbil, seguint aquests passos ben senzills:

  1. Cal activar el servei en l’aplicació mòbil, des de la icona d’"Avisos".

  2. Cal donar d’alta i gestionar el detall dels avisos al mòbil que voleu rebre. Ho heu de fer a través de la versió web de Ruralvía, en la pestanya "Serveis", en l’opció "Avisos al mòbil”.

Si encara no teniu l’app de Ruralvía mòbil, descarregueu-la en Apple Store o Google Play Store.

VOSALTRES TRIEU LES ALERTES QUE VOLEU REBRE.
  • Seguretat en ruralvía

    En ruralvía treballem perquè els nostres clients utilitzen els nostres serveis de banca digital amb total seguretat.