Caixa Popular
Canal Ètic
Avís: els recordem que per a realitzar suggeriments, reclamacions, queixes o transmetre propostes, tenen a la seua disposició el Servei d'Atenció al Client. Si vol accedir a ell prema ací
Caixa Popular està compromés amb el compliment de la legalitat i amb la transparència en les relacions amb els seus clients, empleats i grups d'interés.
Per això volem posar a la disposició de totes les persones i institucions un canal a través del qual puguen transmetre qualsevol cas d'incompliment, ja siga sobre la normativa vigent o sobre els codis ètics o de conducta, pels quals es regeixen les bones pràctiques de l'entitat.
Amb la finalitat d'assegurar la confidencialitat de les dades i l'objecte de denúncia, només tindrà accés a aquesta informació el Comité d'Ètica. A més, aquesta documentació serà inclosa en un fitxer d'acord amb la normativa de protecció de dades i les pertinents mesures per a la seguretat de la informació, i només podran ser facilitats per ordre judicial.
Qualsevol comunicació rebuda serà analitzada, amb total discreció, garantint la confidencialitat de la informació i l'anonimat de la font.