• Caixa Popular

    Canal Ètic

    Paisaje al atardecer

Avís: els recordem que per a realitzar suggeriments, reclamacions, queixes o transmetre propostes, tenen a la seua disposició el Servei d'Atenció al Client. Si vol accedir a ell prema ací

Caixa Popular està compromés amb el compliment de la legalitat i amb la transparència en les relacions amb els seus clients, empleats i grups d'interés.

Per això volem posar a la disposició de totes les persones i institucions un canal a través del qual puguen transmetre qualsevol cas d'incompliment, ja siga sobre la normativa vigent o sobre els codis ètics o de conducta, pels quals es regeixen les bones pràctiques de l'entitat.

Amb la finalitat d'assegurar la confidencialitat de les dades i l'objecte de denúncia, només tindrà accés a aquesta informació el Comité d'Ètica. A més, aquesta documentació serà inclosa en un fitxer d'acord amb la normativa de protecció de dades i les pertinents mesures per a la seguretat de la informació, i només podran ser facilitats per ordre judicial.

Qualsevol comunicació rebuda serà analitzada, amb total discreció, garantint la confidencialitat de la informació i l'anonimat de la font.

  • Dades del denunciant
    Els camps amb * són obligatoris
    Descripció de la comunicacion
    Intrroduce la data en la qual va succeir la incidència
    Identificació de la persona sobre la qual es denuncia
    Explique de manera detallada la incidència o denúncia
    Té impacte econòmic?
    Quantificació aproximada de l'impacte (en euros)

    Si disposa de documentació complementaria que puga ajudar a aclarir la incidència/denuncia pot annexar-la ací:

    Annexar documentació
    Máximo 1 fichero.
    límite de 128 MB.
    Tipos permitidos: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, odp, xls, xlsx, ods.
    Política aplicable
    Responsable: Caixa Popular. Finalitat: atenció, gestió i tramitació de la seua sol·licitud. Legitimació: interés legítim i consentiment de l'interessat. Destinataris: No se cediran dades a tercer excepte obligació legal. Drets: Com a titular de les dades, vosté té dret a accedir, actualitzar, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, dirigint-se a Caixa Popular, amb domicili social en Av. Juan de la Cierva, 9. Parc Tecnològic, 46980, Paterna (València), o en l'adreça de correu electrònic dpo_caixapopular@caixapopular.es, adjuntant còpia del seu DNI. Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades en l'apartat Protecció de Dades de la nostra pàgina web https://www.caixapopular.es/va/politica-proteccio-dades

    Et recordem que aquest no és un canal formal per a la recepció de queixes o reclamacions enfront de l'Entitat. Si el que desitges és presentar una queixa o reclamació dirigeix-te, per favor, al següent enllaç: Servicio de Reclamaciones