Actualitat

  • Notícies

    Caixa Popular manté l’aliança amb València Basket i presenta els nous fitxatges del Club Martin Hermannsson i Bec Allen

    Presentación jugador y jugadora de los equipos del Valencia Basket

    El base Martin Hermannsson i la polivalent alera Rebecca Allen s’han presentat com a nous jugadors del València Basket en un acte que ha tingut lloc en la pista central de L’Alqueria del Basket amb el patrocini de Caixa Popular, després d’haver renovat l’aliança amb el club.

    El jugador islandés s’ha compromés amb València Basket per a dues temporades almenys, amb opció a una tercera, mentre que l’australiana defensarà la camiseta taronja per a la campanya 2020-21.

    Rebecca Allen viurà la seua primera experiència en el bàsquet espanyol després de passar amb bones sensacions per la lliga eslovaca i la lliga francesa i disputar les últimes dues temporades l’Eurolliga Femenina amb l’Arka Gydnia polonés.

    El director de Responsabilitat Social Corporativa i Relacions Institucionals de Caixa Popular, Paco Alós, ha començat el torn d’intervencions i ha assenyalat que “les institucions necessiten tindre clara la seua visió, els seus objectius i els seus valors, que han de ser consolidats i compartits i que tinguen unes dinàmiques que aposten per la innovació. València Basket en aquest aspecte és un model a seguir i en Caixa Popular compartim amb ells valors com l’esforç, la superació, la humilitat i l’aposta per la igualtat. Des del nostre punt de vista, volem ajudar perquè tot continue sent així, perquè València Basket continue sent un motiu d’orgull per a tots els valencians”.

    El president Vicente Solá ha obert el seu discurs anunciant l’ampliació de l’acord de patrocini de Caixa Popular amb València Basket per a una temporada més, fins al final de la campanya 20-21, i ha comentat que “la que està a punt de començar serà la sisena temporada en què Caixa Popular camine al nostre costat com a patrocinador del nostre club. El suport que hem rebut de la seua part ha sigut sempre incondicional i no va tardar a ampliar-se també al nostre equip femení en la primera renovació de la nostra vinculació. És per això que volíem que hi haguera representació dels nostres dos equips professionals. Estem molt satisfets que aquesta unió s’amplie almenys per a una campanya més”.

    Per escenificar aqueix acord, el president Solá ha fet lliurament al representant de Caixa Popular d’una camiseta oficial amb el nom d’aquesta empresa i la llegenda “2020-21” en referència a la duració del compromís tan satisfactori entre les dues parts.
     

Noticias anteriores

No se ha configurado el bloque correctamente